Stránky

8/15/2013

G R A P E deň 1.

Tento weekend bol naozaj zákerný ba priam najzákernejší - vybrať si medzi Szigetom [lístok na 7dní s kempingom] a Grape-om - no niekedy fakt je lepšie keď nemám na výber. Jasné, že s hudobne som vedela kam ma srdce tiahne, predsa len Blur, Nick Cave, Empire of the Sun, atď. Ale nakoniec som si povedala, že predsa len priatelia / kamoši / známi sú mi bližší. S odstupom času neviem či som urobila úplne najlepšie hudobné rozhodnutie života, lebo Grape bol pre mňa hudobne málo, ale nesťažujem sa aj tak bolo super :] až na to, že z Prahy sme išli o 12 a prišli sme na Grape o 8 večer - D1 je fakt nevyspytateľná. Inak tu je nejaký môj prvý festivalový pokus o zachytenie atmosféry. Musím povedať, že to bolo búranie stereotypov. Sústrediť sa na fotenie, keď všetci na okolo sa zabávaju s pivom bolo ťažké :]]]
Najviac by ma zaujímalo kto stojí za týmto
Podarilo sa na takto zraziť značku, ale autu sa našťastie nič nestalo






1 komentár:

  1. na Sziget by som aj ja šla radšej ale s Grapom som najviac spokojná, len to počasie ma štvalo a ešte vysoké ceny jedla :D

    OdpovedaťOdstrániť