Stránky

2/05/2013

I love you Fernand Léger :]

Poznáte tú pesničku od Slobodnej Európy Unavený a zničený ? Tak asi nejak tak by sa dalo charakterizovať moja 3týždňová neaktivita. Ale včera ma moja unavenosť opustila a spomenula som si na Fernanda Légera a moja nálada bola hneď lepšia :] Čo sa týka Fernanda - naša láska začala asi v 2007 potom sme sa stretli v MOME v 2008 a sme stále spolu :] Dôvody prečo - " Feranad Léger ukazuje fyzické šťastie a duševnú radosť v ideálnom svete, kde práca a hra sa dopĺňajú - ak je to možné u detí, prečo nie u dospelých?" Vždy som rozmýšľala, že čo ma na ňom tak vlastne baví? Ako cítila som nával pozitívnych emócíi a úprimnú radosť [bla,bla,bla] a včera som práve našla tú vetu a úplne som si iba potvrdila to, že ho mám ešte radšej :]  
Fernand & ja v MOME [ 1x sme sa videli :]
a potom sa už iba vo Veletržním paláci stretávame :]
tu sme sa stretli 1x v Prahe v 2008
2009
stretli sme sa aj vo Švajčiarsku :]

1 komentár: