Stránky

10/27/2014

Je to tak a tak to mám rád!

 Tak toto bolo asi najviac spontánne rozhodnutie ... uhhm teraz rozmýšľam, a chcela som dodať ever, ale nie nebolo. Povedzme, že tak za ten daný mesiac :] Uvedomila som si, že som asi celkom spontánna a nechám sa nahovoriť na čokoľvek :] Inak toto bola "posledná" párty na 007 s PSH minulý rok {také mini pripomenutie akú fun sme mali}.

Takže išli sme tam na aute - to je vždy záruka, že dojdeme skoro domov. A možno preto moc na aute nechodíme :]]] Tentokrát sa náš príchod o dosť pretiahol ako bolo v pláne. Na koncert sme prišli asi 9,20 a o 10 bol už koniec, výrazné šance som tomu nedávala, ale po prvej pesničke a plnej sedmičke, sme sa rozhodli, že kupujeme pivo a domov berieme Modrého andela. K tomu sme začali obvolávať kamošov, predsa len, viac ľudí=viac FUN
 toto musíš počuť, lebo je to super :]

No a prečo tu píšem vlastne o akcii rok starej? Prečitala/pozrela som si tento článok, a tak trochu uvedomila, že to je vlastne o mne a o mojich kamošoch [ĎAKUJEM, že ste a že vás nahovorím na všetko - ani na túto party nikto nechcel ísť:] Takže otázka znie si SNEAKER alebo SHOE? Ja som definitívne sneaker maniak! Tá spontánosť predsa len potrebuje trocha viac pohodlnosti :] ale poďme k veci, máš tiež fotky, videá, čokoľvek čo sa kúpe v búrlivom mori spontánosti? Tak zverejňuj a nezabudni pridávať #sneakerswould.

A možno sa vidíme v nových converskách (6 párov je v hre pre SK & CZ) na nejakej párty, koncerte alebo dokonca priamo v skúšobni Converse v Prahe v rámci projektu Keep Prague Lound na novembrovom koncerte.
#sneakerswould
#sneakerswould
#sneakerswould

Sneaker nebo Shoe?
Sneaker nebo Shoe?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára