Stránky

1/18/2014

random

Cez Vianoce som stihla docela dosť vecí :] najviac som sa asi venovala upratovaniu svojich potrebných a nepotrebných, ale za to významných vecí :] asi ma dosť baví najprv ten bordel odfotiť a potom následne fotiť ten poriadok :] Popri tom upratovaní človek nájde inak docela aj dosť zabudnutých vecí - tak napr. našla som posledný balíček lesklých konfiet zabalené v 2 taškách z USA - tie tašky mi takú radosť urobili, že som potom aj hneď skončila s upratovaním :] inak keby niekto náhodou bol v LA alebo SF tak nech určite ide do AMOEBA music store - raj na zemi!!!
tak toto som prosím pekne našla v taške - jedna ponožka, jedna náušnica, zlomené odrazko z bicykla, krabička z Tiffanyho [kde mám ukrytý poklad - nášivka Rolling Stones :]
nové pyžamo z Primarku a staré tričko z Gsusu :]
tak na tie Vianoce som si púšťala tématickú hudbu :]
upratujem platne :]

1 komentár:

  1. hmm,ty tvoje desky!! <3 a Rolling stones pyžamové kalhoty bych brala taky :D

    OdpovedaťOdstrániť