Stránky

8/05/2015

Obsessed with Karel Malich

Karel Malich je najlepší (dobre v mojej kategórii najlepší umelec je veľa umelcov:D lenže to som zistila až v roku 2013 na jeho samostatnej výstave na Pražskom hrade. Bola úžasná, pár fotiek je TU. Potom som ešte párkrát zahliadala niekoľko jeho obrazov, ale nič také veľkolepé ako v Jízdarne Pražského hradu. 

Prednedávnom som si na spanie pustila Krásne Ztráty s Michalom Prokopom (on je tiež veľmi super) a pôvodne som chcela pozerať tú časť s Vladimírom 518 a Tomášom Pospiszylem(tú časť som uz videla, ale konečne som si kúpila knihu od neho tak som som si hovorila, že by bolo dobre si to pozrieť ešte raz, keďže ten 1x som ho vôbec nevnímala), ale nakoniec som zbadala, že tam je časť aj s Karlom Malichom, takže výber bol úplne jasný :D.  A prednedávnom sme boli v Galérii Nedbalka čo je slovenský Guggenheim a v ich veľmi provizórnom museum shope mali 12 katalógov k výstave Malicha z Prahy, presne na tej čo som bola ♥ 

Nemsierna radosť ma ihneď prešla ako mi tak stredne milá pani povedala, že sa nedá kúpiť, ale iba pozerať. Ale, že mám v pondelok zavolať pani riaditeľke, že či sa nedá odkúpiť. Moje odhodlanie bolo veľké, ale potom som nejak na to zabudla :D. Ale rozmýšlam, že by som to skúsila predsa len opäť. A pointa tohto príbehu je, že KAREL MALICH je super a aj keď nemám vždy to čo chcem, je to ok (však aj Rolling Stones - You Can't Always Get What You Want :D). 

 Karlom Malichom 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára