Stránky

7/22/2015

♥ Alexander Calder Happy Birthday ♥


Alexander Calder má dnes narodeniny. Prvé čo sa sa mi s jeho menom spája je moja prvá návšteva Cetre Pompidou v roku 2007. O tri roky neskôr som už bola na jeho výstave v San Franciscu v SFMOMA (a budovu navrhol Mario Botta OMG OMG) na  výsteve Calder to Warhol (to boli cool časy:) ale som vďačná aj za tieto uncool :D takže odvtedy máme medzi sebou veľmi blízky vzťah. Tento Američan robil sochy a je preslávený svojimi mobilmi (áno také tie pohyblivé veci keď zafúka vietor, tiež som netušila, že sa to tak volá - God Bless You Wikipedia). Inak v roku 2010 bola moja najobľúbenejšia činosť saturovať fotky - ako možno vidno v celom príspevku. Snažila som sa to nejak zachrániť, ale žial originály som niekde stratila. Nevadí, HAPPY > HAPPY Birthday ALEXANDER.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára