Stránky

6/04/2015

Throwback Thursday: Route 66 ♥

Myslím si, že jedna z mojich mnohých vlastností je tá, že niektorých ľudí nahovorím na pár bláznivých vecí. Síce neviem ako sa táto vlastnosť nazýva, ale takto celkom bláznivo som nahovorila svojich rodičov na Route 66. Však na Rolling Stones sme spolu už boli, tak by bolo dosť adekvátne, aby sme spolu cestovali podľa ich pesničky.  

Najprv to, ale začalo v roku 2006 keď som omylom nevrátila spolužiakovi cd best of RS. V roku 2007 som sa na koncerte zamilovala do Keitha Richardsa a potom do roku 2011 som musela čakať a snívať o Route 66

Pri type takéhoto výletu platí - že samotná cesta je cieľ, lebo na tej ceste ako z môjho pohľadu je veľa atrakcíi - bizár nad bizár - ale mnoho ľudí hovorí, že vlastne nič tam nie je. Cestu sme začali v Chicagu koncertom Blondie. Potom sme šli St.Louis, Oklahoma, Amarillo, Albuquerque (som nevedela skoro celú cestu prečítať:), Flagstaff a Gallupa iné, ale už si nepätám. Čo sme dali navyše bol Grand Canyon a Las Vegas. V poslednom menovanom majú Cirque du Soleil The Beatles - to som si už fakt myslela, že som v nebi ♥. Nič krásnejšie (okrem koncertu Paula, Ringa a Rolling Stones som nevidela). A nakoniec Los Angeles. Chcela som strašne ešte stihnúť aj Salvation Mountain v CA, ale nedalo sa. A veď čo, aj tak musím dať zase Route 66, lebo nemali sme červený kabriolet a takže toto beriem za takú cvičnú jazdu:))).
Anish Kapoor
Blondie


yay architektúra v Chicagu
milujem kresliť do máp cestu 
čínsky úsmev, ale je to úprimný úsmev :D
Eero Saarinen v St. Louis a jeho Gateway arch
v živote nezabudnem na tento pohľad, síce je to rozmazané, ale bolo to také strašne americké, inak Las Vegas
na našom poschodí v hoteli David Byrne
<3
posielam dobré pohšadnice čo si budeme hovoriť :D
najkrajšia show
zase pohľadnice
Hoover Dam
happy lapka :D
moje lapky pred Capitol Records - Beatles tam podpisali zmluvu
Ferko Gehry
dobré koncerty sú v LA
zem zasľúbená tá California, halvne Amoeba - raj na zemi
LACMA
nahovorila som rodičov, aby sme šli hľadať dom Charles a Ray Eamsových :D po hodine a pol sme aj našli :D
aj dom Franka Gehryho sme našli :D
na letisku, aby som neplakala tak v kultúrnej prílohe Guardianu bolo toto

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára