Stránky

6/07/2015

Narodeniny a Prieskum

Weekend keď mal narodeniny David Byrne a David Hockney nebol úplne stvorený na ich oslavu, tak sme to ani neoslavovali, ale aspoň na jedného Davida som myslela počas cesty z múzea. Moje premýšlanie je veľmi jednoduché - porozkladám všetko s jeho menom na cestu a urobím si fotku :DDD.

Inak v ten weekend som si konečne kúpila časopis 360 stupňov a robí ho SNG (aspoň myslím, že to má pod záštitou) a potom ešte uterák zo sekáča (skôr uteráčik) HELLO HOW ARE YOU? - totálne stvorený pre mňa, asi moja najčastejšia otázka. Okrem týchto super dealov, som ešte zažila aj noc múzeii, síce iba v Kunstahlle a fotky mám v telefóne, ktorý mi nejaký dobrák zobral (díky) takže tam musím ísť ešte raz. A tak nevadí aspoň si zopakujeme nadšenie. No a v nedeľu sme si dali poobede Letný prieskum - a musím povedať, že prvýkrát som nezrovnávala s Prahou. Dôvodom asi bude, že bolo veľa ružovej a ešte dali aj konfety:D. Odhliadnuc od toho sa mi ako vždy a všade páčil najviac grafický design a maľba a aj odevný ateliér dobre zrobil. A tak vlastne všetci, bolo to fakt, že moc dobré až by som povedala, že super hot (ale tieto slová mám pre Matissa a Picassa, takže stačí aj extra dobre) a tí čo neboli fakt môžu ľutovať.
Inak tu akože nespĺňam svoje estetické kritéria, ale keďže ladím s Davidom nemohla som si odpustiť :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára